9. septembra započelo je novo poglavlje u svetu krovnih rešenja: pokrenut je swissporTON, koji obuhvata sve keramičke krovne crepove koje proizvode CREATON South-East Europe i CREATON Poljska, kao i pripadajuće dodatke.
Ova strateška prekretnica integriše 130 godina dugu tradiciju CREATON-a u proizvodnji krovnih crepova i gotovo tri decenije iskustva dveju regionalnih kompanija u portfelj grupe swisspor, stvarajući snažniju osnovu za savremenu arhitekturu.
swissporTON – premijum keramički crepovi za graditelje i investitore
Ponuda swissporTON osmišljena je tako da savršeno odgovara očekivanjima investitora, krovopokrivača i arhitekata. Linija keramičkih krovnih crepova istodobno predstavlja dugotrajnost, estetiku i vrhunski kvalitet.
U asortimanu se nalaze modeli SIMPLA, KODA, TITANIA, BALANCE, RAPIDO i NOMINA, kao i falcovani crepovi poput KLASSIK Lenti, HORTOBÁGY, RÓNA i CASTA.
Ono što ostaje nepromenjeno
Keramički krovni crepovi i dalje se izrađuju od iste visoko kvalitetne osnovne sirovine, uz istu stručnost i pažnju koja je do sada definisala brend.
• Pouzdan, premijum kvalitet
• Personalizirana stručna podrška
• Predanost održivosti i stvaranju dugoročne vrednosti
Prednosti za sve učesnike na tržištu
Proizvodi swissporTON istodobno donose sigurnost i napredak. Asortiman ostaje tržišno orijentiran i visokog kvaliteta, a sada ga nadopunjuju inovativna rešenja swisspor-a u području izolacije i energetike. Osim toga, prošireni portfelj proizvoda omogućuje snažniju stručnu podršku, efikasniju tehničku asistenciju i jednostavniju saradnju, dok provereni i pouzdani tim ostaje na raspolaganju.
swissporTON – simbol švajcarskog kvaliteta
Naziv swissporTON istodobno čuva više decenijsko nasleđe CREATON-a i izražava pripadnost grupi swisspor. Tako krovni crepovi postaju simbol švajcarskog kvaliteta, dizajna i dugotrajnosti, dok kao deo celovitog portfelja swisspor-a nude sveobuhvatno rešenje za građevinsku industriju.
Lansiranje novog brenda
Istodobno s uvođenjem brenda, osvežene su internet stranice i profili na društvenim mrežama, a pokrenuta je i reklamna kampanja namenjena krovopokrivačima, arhitektima i privatnim graditeljima. U toku je i osvežavanje vizuelnog identiteta prodajnih mesta te je izrađen sveobuhvatan paket promotivnih materijala.
Pogled u budućnost
Pod brendom swissporTON, i ubuduće će investitore, arhitekte i stručnjake za krovove čekati pouzdana, dugotrajna i estetski privlačna krovna rešenja – zajednički oblikujući građevine budućnosti.